czwartek, 10 lutego 2011

Umiejętności







INŻYNIER
Podstawowe Umiejętności;


Narzedzie do Naprawy
zdolność naprawy dozowników amunicji,karabinów maszynowych.
Narzędzie do Naprawy +
Zwiększa szybkość naprawy
Narzędzie do Naprawy ++
Pozawla na "hakowanie" wieżyczek wroga.Ta umiejętność łączy się z poprzednią


Dodatkowe Umiejętności;
Wieżyczka wartownicza
 Automatyczne celowanie w przeciwnika w zasięgu ognia.
Wieżyczka wartownicza+
Tempo rozstawiania wieżyczki zwiększa się dwukrotnie.
Wieżyczka wartownicza++
Śledzenie celu odbywa się szybciej, dodatkowo jest wyposażona w wyrzutnie rakiet która odpala pociski ci kilka sekund.

Broń Główna;
M224-1aLMG;
Najlepszy przyjaciel żołnierza który chce się zabunkrować.Przeciwnik pomyśli dwa razy zanim przypuści szturm.
STA11 SMG;


Najlepsza broń automatyczna do walki na krótkim dystansie.Bardzo wygodna i szybka, idealna w małych ciasnych korytarzach.
STA3 LMG;
Dokładność jest przereklamowana.Duży rozsiew ognia powoduje że w pomieszczeniach robi się jaśniej:)Bardzo groźna broń na krótkim dystansie.

Dodatkowa Broń;


STA18 Pistol;
Standardowy półautomatyczny pistolet.
VC8 Shotgun Pistol;


Żadna inna broń tak dobrze nie przemawia do przeciwnika z bliska jak VC8.
STA2 Pistol Battle;

  Zwiększa liczbę granatów i wyrzuca je dużo dalej niż żołnierz.

SNAJPER
Podstawowe umiejętności;
 Cloak Suit
Niewidzialność ograniczona czasowo,wypalanie z broni wyłącza płaszcz a poruszanie zmniejsza jego właściwości maskujące.
Cloak Suit +
Nieograniczona czasowo niewidzialność,wypalanie z broni wyłącza płaszcz a poruszanie zmniejsza jego właściwości maskujące.
Cloak Suit ++
Nieograniczona czasowo niewidzialność, używanie broni nie dezaktywuje maskowania.Poruszanie sprawia że płaszcz lekko się marszczy przez krótki czas.Śmiertelne ranienie lub zabicie wroga wyłącza maskowanie chyba że używa się broni z tłumikiem.


Dodatkowe Umiejętności;
Scramble
Snajper i jego sprzymierzeńcy nie pojawią się na radarach wroga w odległości 15 metrów nawet jeśli strzelają.
Scramble +
Strzelec nie zostanie ujawniony gdy taktyk przeciwnika uzywa zdolności Recon, umiejetnosć ta łaczy się z poprzednią.
Scramble ++
Wrogowie w odległości 15 metrów będą mieli wyłączone radary. Umiejetnosć ta łaczy się z poprzednią.

Główna Broń;
STA14 RIFLE
Półautomatyczny karabin zdolny do ściągnięcia większości celów zanim zdołają się zbliżyć.

STA11 SMG;
Najlepsza broń automatyczna do walki na krótkim dystansie.Bardzo wygodna i szybka, idealna w małych ciasnych korytarzach.
Snajperka VC32;
Prawdziwe narzędzie mordu,dzięki szerokiej ogniskowej możemy ściągać przeciwników  znacznie oddalonych  przy pomocy tylko jednego strzału.

Dodatkowa Broń;
STA18 Pistol;
Standardowy półautomatyczny pistolet.
VC8 Shotgun Pistol;
Żadna inna broń tak dobrze nie przemawia do przeciwnika z bliska jak VC8.
Pistolet Mazynowy M66;

Wyposażony w celownik optyczny i tłumik potrafi sprawić niespodziankę nic nie przewidującemu wrogowi.








INFILTRATOR


Podstawowe umiejętności;
Disguise;
Zdolność przebrania się za przeciwnika.
Disguise+;
Niewykrywalne przebranie przez wieżyczki przeciwnika
Disguise++
Zabijanie wroga w walce wręcz nie wyłącza przebrania.Zdolność ta łączy się z poprzednimi.


Dodatkowe Umiejętności;
Survivalist;
Zwiększa wytrzymałość o 50% dzięki czemu można szybciej biec sprintem.
Survivalist+
Nieograniczona wytrzymałość.
Survivalist++
Takie działania jak zakładanie i rozbrajanie ładunków wybuchowych odbywa się 50% szybciej.

Główna Broń;
Shotgun LS13
Potężna pół automatyczna strzelba wyposażona w celownik optyczny.
STA11 SMG;
Najlepsza broń automatyczna do walki na krótkim dystansie.Bardzo wygodna i szybka, idealna w małych ciasnych korytarzach.
STA52 Karabin Szturmowy;
Standardowy karabin Helghastów ,wytrzymały łatwy w użyciu i idealny do zastosowania w każdej sytuacji.
Dodatkowa Broń;
STA18 Pistol;
Standardowy półautomatyczny pistolet.
STA2 Pistol Battle;
Zwiększa liczbę granatów i wyrzuca je dużo dalej niż żołnierz.
Wyrzutnia VC9;
Narzędzie mordu z prawdziwego zdarzenia, broń zdolna zniszczyć wieżyczki wartownicze i drony przeciwnika.

MEDYK
Podstawowe umiejętności;
Revive
Uzdrawianie śmertelnie ranionego towarzysza plus dodatkowa amunicja.
Revive+
Uzdrawianie śmertelnie ranionego towarzysza plus dodatkowa amunicja x2(+dodatkowy granat).Zwiększenie maksymalnego poziomu zdrowia.
Revive++
Uzdrawianie śmertelnie ranionego towarzysza plus maksimum amunicji i zdrowia.


Dodatkowe Umiejętności;
Triage
Medyk roztacza za sobą uzdrawiającą aurę która regeneruje jego jak i również członków frakcji.
Triage+
Pojawia się medyczny dron który jest przy swoim właścicielu aż do śmierci.
Triage++
Śmiertelnie ranny medyk może się odrodzić w miejscu w którym zginął z pełnią zdrowia i amunicji.


Główna Broń;
STA11 SMG;
Najlepsza broń automatyczna do walki na krótkim dystansie.Bardzo wygodna i szybka, idealna w małych ciasnych korytarzach.
Shotgun LS13;
Potężna pół automatyczna strzelba wyposażona w celownik optyczny.
M82 Assault Rifle;
Standardowy karabin żołnierzy ISA,doskonale nadaję się do większości sytuacji bojowych.Wyposażony w celownik optyczny.W rękach doświadczonego żołnierza ta broń to wręcz perfekcyjny siewca śmierci.


Dodatkowa Broń;
STA18 Pistol;
Standardowy półautomatyczny pistolet.
M4 Revolver
Jeden strzał z tego cudeńka potrafi poważnie ranić przeciwnika lub nawet zabić.
Pistolet Maszynowy M66
Wyposażony w celownik optyczny i tłumik potrafi sprawić niespodziankę nic nie przewidującemu wrogowi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz